Input:

66/2015 Sb., Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 222/1995 Sb., o vodních cestách, plavebním provozu v přístavech, společné havárii a dopravě nebezpečných věcí, ve znění pozdějších předpisů Garance

č. 66/2015 Sb., Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 222/1995 Sb., o vodních cestách, plavebním provozu v přístavech, společné havárii a dopravě nebezpečných věcí, ve znění pozdějších předpisů
VYHLÁŠKA
ze dne 1. dubna 2015,
kterou se mění vyhláška č. 222/1995 Sb., o vodních cestách, plavebním provozu v přístavech, společné havárii a dopravě nebezpečných věcí, ve znění pozdějších předpisů
Ministerstvo dopravy stanoví podle § 52 zákona č. 114/1995 Sb., o vnitrozemské plavbě, ve znění zákona č. 358/1999 Sb., zákona č. 118/2004 Sb., zákona č. 309/2008 Sb., zákona č. 187/2014 Sb. a zákona č. 250/2014 Sb.:
Čl. I
Vyhláška č. 222/1995 Sb., o vodních cestách, plavebním provozu v přístavech, společné havárii a dopravě nebezpečných věcí, ve znění vyhlášky č. 412/2004 Sb., vyhlášky č. 666/2004 Sb., vyhlášky č. 423/2005 Sb., vyhlášky č. 517/2006 Sb. a vyhlášky č. 44/2008 Sb., se mění takto:
1. V § 2 odst. 1 se slova „§ 3 odst. 4” nahrazují slovy „příloze č. 2 části 1” a slovo „Chvaletice” se nahrazuje slovem „Kunětice”.
2. V § 2 odst. 2 až 4 se slova „§ 3 odst. 4” nahrazují slovy „příloze č. 2 části 1”.
3. V § 2 odst. 4 se slova „v úseku od říčního km 207,0 po soutok s vodním tokem Dyje” zrušují.
4. V § 3 písm. a) se číslo „177,00” nahrazuje číslem „1012,58” a číslo „152,50” se nahrazuje číslem „987,80”.
5. V § 3 písm. a) se za vodní tok „vodní tok Sázavy od říčního km 2,50 (Pikovice) po říční km 0,00 (Davle, ústí do vodního toku Vltavy),” vkládá nový vodní tok „vodní tok Zámecká Dyje od říčního km 12,50 (odbočení z Dyje) po soutok s vodním tokem Dyje, včetně Staré Dyje,” a za vodní plochu „vodní plocha Matylda (Most)” se vkládá nová vodní plocha „vodní plocha Předměřice nad Labem (Správčický písník),”.
6. § 5 odst. 1 zní:
„(1)  Rozměry vyznačené části vodního toku s udržovanými vyznačenými parametry, nebo vodního toku vymezeného jeho břehy s přihlédnutím ke sklonu jejich svahů (dále jen „plavební dráha”) jsou
a)  nejmenší šířka přímé plavební dráhy v hloubce odpovídající ponoru návrhového plavidla
 
1. v řece
   pro klasifikační tř. 0.
14 m,
   pro klasifikační tř. I.
20 m,
   pro klasifikační tř. IV., Va., Vb.
50 m,
 
 
2. v plavebním kanálu
   pro klasifikační tř. 0.
 6 m,
   pro klasifikační tř. I.
15 m,
   pro klasifikační tř. IV., Va., Vb.
40 m,
b)  nejmenší plavební hloubka je tvořena součtem nejvýše přípustného ponoru plavidla a bezpečnostní vzdálenosti dna plavidla nade dnem vodní cesty (dále jen „bezpečnostní marže”). U nových a nově upravovaných vodních cest činí nejmenší plavební hloubka 1,20 m + bezpečnostní marže pro vodní cestu klasifikační třídy 0., 2,20 m + bezpečnostní marže pro vodní cestu klasifikační třídy I. a 2,80 m + bezpečnostní marže pro vodní cestu klasifikační třídy IV., Va. a Vb. V případě, že nové nebo nově upravené vodní cestě bezprostředně předchází po proudu vodního toku vodní cesta s nižším přípustným ponorem plavidla, může u této nové nebo nově upravené vodní cesty plavební hloubka dosáhnout hodnoty součtu přípustného ponoru plavidla na bezprostředně předcházejícím