Input:

242/1996 Sb., Vyhláška Ministerstva dopravy, kterou se mění a doplňuje vyhláška Ministerstva dopravy č. 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah Garance

č. 242/1996 Sb., Vyhláška Ministerstva dopravy, kterou se mění a doplňuje vyhláška Ministerstva dopravy č. 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah
VYHLÁŠKA
Ministerstva dopravy
ze dne 15. srpna 1996,
kterou se mění a doplňuje vyhláška Ministerstva dopravy č. 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah
Ministerstvo dopravy stanoví podle § 66 odst. 1 zákona č. 266/1994 Sb., o dráhách, k provedení § 22 odst. 2, § 35 odst. 2 a § 43 odst. 4:
Čl. I
Vyhláška Ministerstva dopravy č. 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah, se mění a doplňuje takto:
1. § 8 odst. 2 zní:
„(2)  Na tratích se zábrzdnou vzdáleností 1000 m může být traťová rychlost až 160 km.h-1 za podmínky, že návěst „Výstraha” nebo návěsti, které předvěstí sníženou rychlost, budou předvěstěny na vedoucím drážním vozidle prostřednictvím vlakového zabezpečovače již od předchozího návěstidla a vlakový zabezpečovač bude zajišťovat registraci příjmu návěstí nařizujících snižování rychlosti.”.
2. § 15 odst. 5 písm. b) zní:
„b)  při poruše zabezpečovacího zařízení.”.
3. V § 25 odst. 3 se na konci připojuje tato věta: „Tato součinnost nemusí být zaručena po dobu rekonstrukce nebo modernizace zabezpečovacího zařízení, je-li jednotnými technologickými postupy pro řízení vlaků zajištěno bezpečné provozování drážní dopravy v jednotlivých režimech zabezpečení jízdy vlaků podle § 27 odst. 7.”.
4. V § 35 odst. 1 písm. c) se na konci připojuje slovo „vlaku,”.
5. V § 60 odst. 5 písm. c) se ve větě první vypouštějí slova „(tj. rychlosti vyšší o 10 % než jmenovitá konstrukční rychlost)”.
6. V příloze č. 1 v části I. v tabulce 1
a)  v deváté řádce u návěstního znaku jedno světlo zelené barvy a jedno světlo žluté barvy se ve sloupci „Návěstní znak” doplňuje symbol indikátoru rychlosti s číslicí tři,
b)  v 34. řádce u návěstního znaku jedno světlo žluté barvy se ve sloupci „Poznámka” vypouští označení poznámky „6)”, ve sloupci „Návěstní znak VZ” se vypouští znak „žluté mezikruží v závorce” a ve sloupci „Označení kódu VZ” se vypouští písmenné označení „(žm)”,
c)  poslední řádka s návěstním znakem zelené světlo s bílým světlem se vypouští,
d)  ve vysvětlivkách k tabulce 1 se vypouštějí vysvětlivky č. 6) a 7).
7. V příloze č. 3 v části II v bodě 14 ve větě první se za slovo „výška” vkládají slova „nebo vzdálenost hrany” a na konci věty se vypouští tečka a připojují se tato slova: „nebo plošinu pro bezbariérový přístup.”. Ve větě třetí se vypouští slovo „integrální”. Za poslední větu se připojují tyto věty: „Drážní vozidla s bezbariérovým přístupem musí mít vizuálně provedené informace pro cestující doplněny taktilními, akustickými a optickými informačními prvky pro osoby se smyslovým postižením. Drážní vozidla s bezbariérovým přístupem a se samoobslužným ovládáním vnějších dveří musí být vybavena zařízením pro dálkové ovládání dveří osobami nevidomými a pohybově postiženými.”.
8. V příloze č. 3 v části II v bodě 16 se vypouštějí slova „pro přepravu osob”.
9. V příloze č. 3 v části III v bodě 17 ve větě první se za slovo „výška” vkládají slova „nebo vzdálenost hrany” a